I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 1, 2010

OH DARUL ULUM!!!!



"Subuh!!Subuh!!Subuh!!!!,"teriak ustaz Mie.

Suara itu masih terngiang2 lagi stiap kali menjelang Subuh wlupn tlh lama mngglkn DU....

Diriku sedih & trharu bla mengingtkn kmbli kenangn silamku di Maahad Tahfiz Darul Ulum...

Antara ustaz yg paling kuingati ialah Ustaz Mie yg slalu mmbri nasihat n semangat kpdku.Aku mmg antra budak2 nakal waktu tu.Skrng ni dh insaf la.Hehehe...Terima kasih bnyk2 kt smua!!!

Now,aku brsyukur la dpt smbng bljr kt UIA.Berkat doa ibubapa aku,ustaz2,kawan2 n kakitngan DU.

Bila dh kuar DU,baru la terasa nikmat hidup kt DU.X tau nk bersyukur lngsng sblm ni...

I’m alone at UIA.Xdok pn kawan DU kt sn tp mngkn aku adalh pemangkin smngt adik2 DU.Semua dh besar2 skrng ni,semua benih2 DU tlh trsebar ke merata dunia.Ukhuwah fillah abadan abada.

Bila la plk nk wat reunion untk DU????lame dh ktrng rancang tp x jd sokmo.Mngkn satu hri nnti akan datng,aku hnya mngharapkn Allah untk mmprtemukan kitrng.Perancangan dh ada tp Allah adlh sebaik2 Perancang.Aku mmg mngharapkn sangt kawan2 DU!!!!!




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...